Mikä on pärskesuoja?

Mikä Pärskesuoja on?

Pärskesuoja on tekstiilialan ammattilaisten kanssa kehitetty uudelleenkäytettävä kankainen suoja. Sen tarkoituksena on suojata asiakkaita, toisia ihmisiä tai tuotteita aivastuksen tai puheen lähettämiltä ”pärskeiltä”. Tämän hetkisen tiedon mukaan pärskeen eteneminen lyhenee pärskesuojan ansiosta kahdesta metristä jopa alle 30 cm:n. Muotoilu ja materiaaliset valinnat on tehty käyttäjän näkökulmasta. Se asettuu kasvoille napakasti kiristimen ansiosta eikä sen asentoa tarvitse jälkikäteen korjailla. Näin vältytään epäpuhtauksien levittämiseltä. Sitä voivat käyttää asiakaspalvelutyöntekijät siivousalalla, kotipalvelussa, kirjastoissa, kuljetusalalla tai päiväkodeissa, mutta myös kuka tahansa, joka haluaa suojella läheisiä ihmisiä. Materiaali kestää 90 asteen pesulämpötilan sekä kuivauksen rypistymättä. Oikein käytettynä se vähentää ilmateitse leviäviä pisaroita, mutta se ei suojaa viruksilta. Virukselta suojaamiseen käytettävät suojat ovat tarkoin säädeltyjä. Muista suojista voit lukea enemmän täältä. Käyttämällä pärskesuojaa oikein voit edistää yhteistä turvallisuutta ja terveyttä. 

Mitä kannattaa huomioida pärskesuojaa hankkiessa?

Ongelmia mihin voi törmätä pärskesuojan kaltaisia tuotteita hankkiessa:

    1. Tuote ei asetu kasvoille hyvin, roikkuu tai on liian kireä, eli ei suojaa
    2. Tuotetta joutuu korjailemaan, näin ollen epäpuhtaudet leviävät sormien kautta ympäristöön
    3. Tuotteen kiinnitysnauhat hiertävät (yleensä korvien taakse pujotettavissa malleissa)
    4. Tuote ei kestä pesua tai rypistyy pesussa (yleensä 100% puuvillakankaasta tehdyt tuotteet)
    5. Tuote ei ole kestävä tai se on kertakäyttöinen

    Muun muassa nämä kaikki ongelmat saimme ratkaistua pärskesuojaa kehittäessämme! Lisäksi värivaihtoehdot ja tuotteen muotoilu tekee siitä tavallista käytettävämmän ja tyylikkäämmän. 

    Miksi valita pärskesuoja?

    Perheyrityksemme kehittämä pärskesuoja on meidän vastauksemme Covid-19 tilanteen nostamille hygieniakeskusteluille ja sen aiheuttamalle työttömyystilanteelle. Työllistämme tällä hetkellä 3 suomalaista ompelijaa ja näillä näkymin työntekijöiden tarve vain kasvaa. Lue lisää tarinastamme täältä. Pärskesuojasta saat kestävän ja kivannäköisen suojan käyttöösi pitkäksikin aikaa. Sitä kannattaa käyttää myös muidenkin flunssa-epidemioiden aikana. 

    Pärskesuoja
    Mikä väri on mielestäsi paras?
    Ostoskorisi on tyhjä

    Toimitusehdot

    Nämä toimitusehdot ovat voimassa 15.4.2020 alkaen.

    Verkkokauppa

    Proet Oy
    Nurmiojantie 16
    90910 Kontio

    0504060598
    ilari.haho@proet.fi
    www.proet.fi
    2337418-7

    Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Pidämme tärkeänä sitä, että asiakkaana olet tyytyväinen palveluumme eikä sinun tarvitse odottaa pitkään pärskesuojatilauksen saapumista. Tilauksen käsittely alkaa heti, kun olemme saaneet maksusuorituksen.

    Tilaaminen

    Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

    Maksaminen ja maksutavat

    Maksupalveluna toimii Osuuspankin Checkout Finland Oy, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

    Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Checkout Finland Oy:n (Checkout Finland Oy, Hämeenkatu 6 B 33100 Tampere) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Pärskesuoja.fi:n yleiset ehdot.

    Tilaus- ja maksuvahvistus

    Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

    Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

    Ilari Haho
    050 4060598
    ilari.haho@proet.fi

    Toimitustavat ja -kulut

    Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

    Toimitusaika

    Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

    Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

    Peruutusoikeus ja palautusehdot

    Kaikilla tuotteillamme on 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Tuote/tuotteet tulee pakata hyvin, jotta ne eivät rikkoudu palautuksessa. Mikäli näin käy, vastyy siirtyy asiakkaalle. Ennen tuotteen palautusta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ilari.haho@proet.fi, niin tarkistamme palautusoikeuden ja annamme palautusohjeet.

    Huomioithan, että pelkkä tavaran palauttaminen, tai paketin noutamatta jättäminen ilman erillistä ilmoitusta, ei mene palautusoikeuden piiriin. Ilmoitusvelvollisuus täyttyy sopimalla palautuksesta ProEt Oy:n henkilökunnan kanssa sähköpostitse. Noutamattomista paketeista perimme erillisen paketin lähetys- ja palautuskulut kattavan maksun.

    Mikäli tilauksessasi on ollut ilmainen toimitus ja palautettavien tuotteiden hyvityksen jälkeen tilauksen lopullinen summa jää alle ilmaisen toimituksen rajan, veloitamme postikulut hyvityksen yhteydessä.

    Mikäli tuotteet palautuvat meille asiakkaan antamien virheellisten osoitetietojen vuoksi, emme korvaa postikuluja, vaan veloitamme ne Postin voimassaolevan hintataulukon mukaisesti.

    Palautusoikeus ei ole voimassa yritysmyynnissä.

    Mikäli tilauksessa on rikkinäisiä tai vääriä tuotteita, teethän näistä ilmoituksen Proet Oy:lle heti paketin saapumisen jälkeen, jotta pystymme sopimaan korvaavista tuotteista tai kauppasumman palautuksesta pikaisesti. Pakkaus- ja tuotevaurioista kannattaa lisäksi mahdollisuuksien mukaan ottaa kuvat, jotta reklamaatiot esimerkiksi Postille helpottuvat.


    Palautusohjeet

    Jos haluat palauttaa tuotteen, ole yhteydessä asiakaspalveluun (ilari.haho@proet.fi), niin tarkistamme palautusoikeuden ja annamme lisäohjeet palautusta varten.

    Kun olet saanut asiakaspalvelustamme vahvistuksen palautukselle, voit palauttaa tilauksen. Liitä tällöin mukaan seuraavat tiedot: tilauksen kuittikopio tai muu lista palautettavista tuotteita sekä yhteystietosi (nimi, osoite, puhelinnumero), jotta tiedämme keneltä palautus on tullut.

    Palauta lähetyksesi Postin tai Matkahuollon asiakaspalautuksena. Säästä asiakaspalautuskuitti kunnes olet saanut rahasi takaisin.

    Hyväksytyn palautuksen jälkeen palautamme kauppasumman noin kahden viikon kuluessa. Raha palautuu sinne, mistä alkuperäinen tilauksen maksu on tapahtunut.

    Palautusosoite:
    
    Asiakaspalautus
    Proet Oy / pärskesuoja.fi
    Kutilantie 10
    91300 Ylikiiminki
    
    Palautuksen voi vaihtoehtoisesti myös 
    tuoda Helsingissä osoitteeseen 
    Liisankatu 16 D 23 d. Tällöin ota yhteyttä 
    ja sovi palautus ilari.haho@proet.fi.


    Ongelmatilanteet

    Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.